Kundeservice

Reklamasjoner

Er det feil eller mangler på varen får du ny vare ved å henvende deg til en av våre butikker.

 

Åpent kjøp

Vi tilbyr våre kunder en bekymringsfri handleopplevelse. Dette innebærer at du som kunde kan få pengene igjen inne 100 dager mot kvittering på ubrukte varer i original emballasje kjøpt hos oss. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med.

 

Alltid fornøyd garanti

Hos Intersport får du hjelp uansett hvilket land du befinner deg i.

Hos Intersport får du hjelp uansett hvilket land du befinner deg i, og du kan bytte varen innen 14 dager hvis du ikke er fornøyd! Intersports internasjonale kundeløfter gjør at vi kan garantere våre kunder den aller beste service og en bekymringsfri handleopplevelse. Vi ønsker at du som Intersport kunde blir tatt godt vare på av vårt nettverk av sportsbutikker over hele verden. 4800 butikker i 32 land står klare til å hjelpe akkurat deg til en enda bedre sports- og fritidsopplevelse.


1. Internasjonal garanti

Med gyldig reklamasjon vil du som kunde kunne få hjelp i en av Intersport sine 4800 butikker, uavhengig av hvilken butikk og i hvilket land varen ble kjøpt i. Med andre ord, dersom en sykkel kjøpes i en Intersport butikk i Norge, og blir ødelagt på en sykkeltur i Danmark pga feil eller mangel ved varen, skal du som kunde få hjelp i danske Intersport butikker. Disse vil bidra til en midlertidig løsning slik at du kan fortsette din ferie bekymringsfritt. Den endelige løsningen vil din norske butikk stå for når du returnerer til ditt hjemland.


2. Alltid fornøyd garanti

Intersport tilbyr sine kunder en bekymringsfri handleopplevelse. Dette innebærer at du som kunde kan bytte din vare i en annen modell dersom du ikke er fornøyd med produktet. Ubrukte varer kan byttes i alle Intersport butikker i Norge innen 14 dager, mens brukte varer må byttes i den butikken den ble kjøpt i. Husk kvittering eller byttelapp. Gjelder ikke salgsvarer.


3. Personlig veiledning

Intersport legger stor vekt på at alle ansatte skal ha gjennomgått grundig opplæring for å kunne gi våre kunder profesjonelle råd og veiledning. Av denne grunn har hver enkelt av butikkene valgt sine spesialiseringsområder hvor de garanterer svært høy kompetanse, og er i denne forbindelse utstyrt med de hjelpemidlene som skal til for å gi riktig veiledning og individuell tilpasning av utstyr.


4. Verdens beste produktutvalg

Verdens beste produktutvalg, kombinert med høy faglig kompetanse blant våre ansatte, gjør våre Intersport butikker best skikket til å hjelpe deg med riktig utstyr! I våre butikker har du som kunde tilgang til verdens ledende merkevarer, et bredt utvalg av produkter og de siste nyhetene innen sport. Verdens største sportsdetaljist fører relevante varemerker i hver produktkategori. Disse varemerkene og produktene velges ut etter å ha blitt godkjent av Intersports internasjonale produkt- og sortimentskomiteer.

 

Sykkelgaranti

Vi gir alle våre sykkelkunder 1 års gratis service. Dette betyr at du kan levere sykkelen inn til service så fort du føler det er noe om ikke er slik det burde. Dette uten kostnad. Skulle det være slitedeler eks, utslitte bremseklosser tar vi kun betalt for delene vi bruker.

Vi gir deg også to års garanti på alle deler. Livsvarig garanti på aller rammer og gafler, gjelder ikke dempegafler.